28 februarie 2013

Primul long run

Sambata am alergat primul long run, adica 13.12km in 1h30'...ce s-a intamplat dupa aceea ? la vro 3-4 ore dupa am ramas 'blocat' , adica zona lombara nu mai raspundea la comenzi si doar dadea semnale dureroase cand o utilizam :) .

Sa aiba sa nu legatura cu long run-ul , nu stiu ... am facut acelasi lucru ca dupa fiecare alergare : am ajuns rapid in casa urcand pe scari si intinzandu-ma, baut multa apa, dus cu apa calda-rece, ceva mancare si apoi o portie de somn (somnul intra in discutie doar in weekenduri) . Problema este ca azi e joi si nu am mai alergat de sambata :( , iar primele 3 zile ale saptamanii le-am stat acasa, intins, cu antidiverse, masaje si ceaiuri.

Oare maine o sa pot alerga ? Oare cat o sa pot alerga ? Oare ce se intampla cu 21 aprilie ??! Eu vreau sa fie bine si ma gandesc ca o sa fie BINE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu