20 februarie 2013

Incalzire

incalzire si iar incalzire!

Inca nu mi-a intrat in cap acest lucru si o resimt din cand in cand , iar azi dimineata a fost una dintre dati si sper ca una dintre ultimele.

Ce anume s-a intamplat ? Am iesit cu planul in cap, 10km+, am coborat scarile si am incercat cateva exercitii de incalzire. Am inceput sa alerg si dupa vro 2 km si ceva au inceput sa ma doara groaznic muschii ce sunt vecini cu tibiile, am luat-o mai incet, m-am oprit, am incercat cateva exercitii, nimic...a trebuit sa renunt, am oprit ceasul, tot. Dupa inca cateva minute de mers si incercat de relaxare a muschilor am tras un sprint de cateva sute de metrii, benefic ce-i drept ca incepuse sa mi se faca frig.

Capul face, capul trage...been there, done that :) !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu