16 februarie 2013

Vs

Tot citind diverse forumuri, jurnale sau bloguri am fost pus pe ganduri cum ca sunt foarte slab.

De ce? Viteza mea e prea mica, distanta e prea mica, etc, etc. Dupa alergarea de azi in care m-am tot gandit la ce ziceam mai sus mi-am dat seama ca lucrurile nu stau tocmai asa!

De ce? Am 28 de ani si 10km nu am alergat fara/cu oprire pana in 2013! Am 28 de ani si pana in 2013 nu stiam cum sa respir cand alergam, nu stiam cum sa alerg corect...nu spun ca am devenit profesionist, dar niste schmbari in bine se vad in mod cert!

De unde toate framantarile? De la Cluj :) ! Imi tot pun intrebari in cat timp termin, nu as putea mai bine si tot asa. Azi mi-am dat seama ca pentru mine, cel care a inceput sa alerge pe 4 ianuarie mai important este sa termine si ATAT. Si voi avea grija sa fie asa, nu cum am facut de exemplu luni cand am riscat o accidentare din cauza unei ture de viteza prost gandite.

Sa alergam mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu