7 februarie 2013

Un test

Un prim test, un prim mare test mai bine zis, un test de 21.0975km ....

Imi doream acest test sa fie unul neoficial, doar eu, ceasul, telefonul cu gps si un parc. Ca data ma gandeam la 1 iunie, ziua copilului, acel copil care trebuie sa fie inca viu si activ in fiecare dintre noi indiferent de varsta. Se pare ca astazi imi sunt date calculele peste cap.

De ce ? Din cauza http://www.maraton-cluj.ro/ :) , data 21 aprilie , adica peste 72 de zile numarate de astazi !
Pe site scrie ca timpul limita pentru SM este de 3h:00:00 , daca as lua-o strict matematic in functie de ce pot eu alerga astazi, ar fi floare la ureche, dar practica spune un pic altfel si anume ca atunci cand nu mai poti, e cam greu sa mai poti :):) , de aici si marea intrebare : oare ma grabesc ? si aici ma refer la posibilitatea de esec, de accidentari, etc .

Astazi simt ca blogul acesta trebuia sa fie public si sa primesc cateva comentarii-sfaturi, dar nu e (inca) si va trebui sa ma sfatuiesc cu singura persoana care-mi stie din 4 ianuarie ocupatia matinala.

Inchei cu ce am scris la deschiderea acestui jurnal la 'despre mine' :

  "unomcaresidoresteoschimbare"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu