1 martie 2013

Dupa 6 zile...

...de pauza nedorita azi am alergat !! Zambeam cand o persoana din lista de fb spunea ca se simte incordat din cauza unei mici accidentari ce-l tinea nealergat :) , am trait pe pielea mea sentimentul asta si nu mai vreau !
Azi am probat si noile incaltari, Kalenji Eliorun, si sunt minunate :) in comparatie cu vechea pereche de Kalenji 50. Aseara am probat si alte cateva perechi de Asics, Adidas si Kalenji si topul a fost cam asa : Asics gt2000, Asics kayano, Kalenji Eliorun, Asics Pulse, Adidas nustiucum, Kalenji LD. Am ales Kalenji datorita pretului(300lei), calitatii(+2 ani garantie) si nivelului meu(alerg din 4 ianurie 2013:) ) , sper ca va fi o alegere buna pentrul anul acesta :d !!
Sanatosi sa fim ca de alergare se ocupa 'virusul' !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu