4 martie 2013

Inca o luna

A mai trecut o luna. A 2a. A fost mai bine si mai rau decat in prima luna. O sa notez ce a fost mai bine si la ce a fost mai rau o sa ma gandesc mai serios pentru a evita astfel motivele care ma fac sa zic ca luna februarie a fost mai buna doar din anumite puncte de vedere :) . Am reusit sa alerg 13 km si sa alerg 90 de minute fara intrerupere ! In acelasi antrenament :) .

Din cauza accidentarii corelate cu programul prietenei mele din data de 21 aprilie o sa renunt la Cluj. M-am pripit cu acea inscriere pentru ca la nici cateva ore am aflat de maratonul petrom de pe 19 mai din Bucuresti...unde imi pot fi alaturi cativa sustinatori, pe numele lor prieteni dragi, ce vor fi anuntati cu doar cateva zile inainte de planul meu :) , sper sa ramana pana atunci secretul in picioare !

As putea spune ca renunt usor la visul Cluj, dar spun ca mental imi este de ajutor acea decalare, ma va obliga sa continui antrenamentele, sa le lungesc, sa le intensific si sa ma feresc de alte accidentari!

AR imi spune intr-un mesaj privat ca odata alergat un semi sau un maraton iti va fi foarte greu sa te  mai lasi daca esti sanatos ! Asa ca nu-mi doresc decat sanatate ca primul semi vine cu siguranta si-l voi termina !

Si daca totul merge bine pe 20-21 aprilie voi fi dis de dimineata intr-un parc ;) !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu