20 mai 2013

bucuresti21km.ro

a trecut, l-am trecut si eu, nu cum imi doream, dar totusi fara accidentari sau alte probleme, iar acum ii scriu povestea :)

a trecut o luna de la ultima postare, pe care am recitit-o inainte de a scrie acest post si sunt surprins cat de diferit a fost planul de acasa cu cel de pe pista :) . ce vreau sa zic ? timpul atunci a fost de 2:23:18(http://connect.garmin.com/activity/300326401) si m-am gandit ca inca o luna de antrenamente va conta si voi reusi cu brio sa scot cateva minute sub acel timp, se pare ca nu a fost asa si am terminat in 2:40:56(http://connect.garmin.com/activity/314861337) .

ce conteaza azi, luni, la o zi dupa ce l-am terminat ? conteaza ca de pe data de 4 ianurie alerg, nu am mai facut asta niciodata si am plecat de la 15 minute alergate :) si mai conteaza ca vreau sa continui !

de ce am scos timpul de mai sus ? eu cred ca din cauza celor 2 sau 3 pahare de isostar baute inainte de start care mi-au ridicat pulsul foarte sus si primii aproximativ 12 km nu am reusit sa scad sub 170-173 fara a ma opri, iar in mod normal la pace-ul pe care il aveam pulsul trebuia sa fie undeva la maxim 155-157...apoi s-a adaugat caldura care se pare ca nu mi-a dat doar mie batai de cap si ... lipsa unei sepci :( . am terminat cu un puls mediu de 173 cursa, ceea ce inseamna prea mult, avand in vedere ca m-am si oprit de cateva ori din alergare pentru a incerca sa-l mai reduc. pulsul la care am alergat se observa si astazi in febra musculara pe care am capatat-o :):) .

ce retin sau mai bine zis ce trebuie sa respect pe viitor ? fara experimente in ziua de concurs!! cazul meu...fara bauturi energizante :) care pana ieri nu le-am incercat inainte de alergare.

multumesc be, r, d si a pentru sustinerea fizica, a contat!

sa inchei in spirit de gluma : poza cu numarul de concurs ce zice ? 1244 ... 1 sm oficial, terminat in 2 ore si aprox 44 de minute, se pare ca asa au vrut sortii :):):)

sa fiu sanatos ca alergare va veni de la sine !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu