20 aprilie 2013

Primul SM (neoficial)

Am comis-o :) , l-am alergat! Cum ar fi fost sa am si medalia de la cluj? Foarte frumos! Sunt suparat? Mult prea putin, caci sunt prea bucuros de fapta mea si cu siguranta voi strange alte medalii de azi inainte!
Acum e cazul sa multumesc celor care merita multumirile! Incep cu jumatatea Be, a fost in suflet caci este la roma, dar a fost suficient, continui apoi cu ficatul care la km7 a vrut sa-mi faca zile fripte si i-am promis ca-l trec la thanks to, oricum, nu m-a crezut si la km10 a inceput serios sa ma supere dar s-a lasat bagubas ca nu prea-l bagam in seama :). Continui cu multumiri inimii, se pare ca daca o asculti iti e bine si eu am ascultat-o mai tot drumul cu ajutorul garminului si am dus la sfarsit primul meu SM, oricum o rasplatesc prin aceste exercitii :p.
Ce sa mai zic? Am ales sa alerg pe un traseu nestabilit pe care nu vroiam sa-l parcurg de 2 ori si care sa ajunga pe langa casa in jurul lui 20km, am reusit! Ce a fost greu? Ficatul cu cele 2 crize, un pic genunchii, un pic articulatiile si prea putin spatele, ceea ce ma bucura cel mai tare.
Aaa, km alergati de la 17 in sus au fost cei mai grei, ma uitam in continuu la ceas si parca nu se incrementa nimic!! Bbb, ca aaa a fost, am reusit sa alerg fara a bea apa sau manca ceva si asta imi da incredere ca sm-ul de pe 19 mai va fi si mai bun!! Ccc, pentru a ma relaxa am mai pedalat si 30km dupa un somn bine meritat :).
E super ! A fost super si sunt sigur ca mai e loc de mai bine :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu