31 mai 2013

Daca :)

totul merge bine, pasul firesc este bucuresti42km ! am numarat si mai sunt aproximativ 17 saptamani pana atunci. ce e de facut ? sapat dupa informatii. sapat si iar sapat. cerut sfaturi, citit diverse informatii si tot asa.

am gasit : http://apbrwww5.apsu.edu/matthewsf/running/finish%20with%20first.htm

suna bine. suna foarte bine. acum caut persoane care l-au urmat si le-a fost bine.

de ce l-as urma ? as imbunatati performantele la 21km, ceea ce mi-ar permite sa mai particip la vro competitie daca aceasta se iveste si in acelasi timp urmarirea acelei medalii, care trebuie sa ... nu conteaza, asta stiu eu :):) se va apropia cu pasi repezi de alergare.

one way or another i'm gone take you, i'm gone take you .. take youuuuuuuuuu

LE : dupa gandiri, citiri, forumuri, razgandiri, citiri, razgandiri,100 de km cu bicla cu viteza medie de peste 20km/h, niste clatite bune si o dimineata de luni mai grea am decis ca pentru mine cea mai buna optiune va fi myasics.com , sunt incepator si nu e cazul sa imi iau nasul la purtare, nu de alta, dar tocmai ce am vorbit aseara cu un amic care s-a accidentat la semiul din aprilie si 1 luna a stat pe bara din cauza durerilor, asa ca, pasi mici si siguri, nu de alta, dar in 42 de km sunt suuuuuuuuuuuficienti pasi de mers sau alergare :):) .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu