28 mai 2013

Mai bine

Ce mai contientizez dupa experienta de acum 8 zile ?

Daca nu iti fixezi bine un target, adica sa pui zdravan adeziv pe idee si sa o pui in loc cat mai accesibil atat vizibil cat si mental treaba nu prea merge, ba vrei sa faci  ceva pentru acel target si iti e lene, ba iti e somn, ba te doare un pic piciorul, ba nu ai avut o zi buna si tot asa...iar timpul, care daca nu stim sa il avem prieten foarte simplu ne devine dusman, trece, trece si iar trece si targetul se indeparteaza, devine mic, mic, mic si gaaaaaaata, INCA UN LUCRU lasat balta, trist, nu ??!

Ce e de facut ? Simplu, ce am scris mai sus, dar cum ? Practica, practica, educatie, educatie!

Ieri dimineata m-am trezit ca in primul paragraf, ca ma doare, ca nu am chef, ca nu stiu ce, asa ca lipsa alergat. Apoi pe la 17 am zis ca trebuie sa alerg, am alimentat motorul dupa ora 18 cu o banana, un baton cu cereale si o juma de apa, pe la 19 si ceva am iesit cu Be pentru o tura lejera, cu scopul de a alerga mai incet, in jur de 65-68-70 de minute 10 km. Pana la lacul Morii sunt vro 2 km, i-am alergat in vro 12 minute si pucu Be langa mine si limba ei scoasa, caci inca nu are practica suficienta, dar o ajuta ambitia cand e cu mine. Pe lac am inceput sa alerg, pulsul era normal, adica bun pentru ultimele mele experiente, am zis sa accelerez, am accelerat, eram cu viteza sub 6' / km si pulsul ok , minunat , pe la km 5 am zis : ce ar fi sa scad eu sub 60' ? Ar fi o idee buna, dar pot ? Nu stiu, pot afla doar incercand :) , am ajuns aproape de km 7 si lacul se termina la km 8 si trebuia sa o iau pe sosea si sa alerg cu Be, mi-am cerut inca 18 minute de permisie, am calculat prost si am reusit sub 60' in cele din urma. Cum a fost ? M I N U N A T :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu