25 martie 2014

1 vs 2 in asteptarea lui 3

Adica primul maraton versus al doilea, adica octombrie 2013 bucuresti vs martie 2014 roma.

Ce a fost bine si ce a fost rau la roma in comparatie cu bucurestiul sau ce anume trebuie sa recitesc inainte de al treilea maraton pe sosea pentru a reusi apropierea de un mult visat 4h :)

La roma am venit cu tolba plina de iluzii si cu niste timpi ai alergarilor lungi (20-25km) ce ma sustineau dar...dar :)

Am aterizat miercuri, pe 19 martie dupa o saptamana in care mi-am bombardat ficatul cu paracetamol, aspirina, echinaceea, vitamina c, mg+ca, unele au fost pentru a tine in frau un virus cam nervos ce a pus si legat de pat cateva cunostinte, iar restul de pilule au fost pentru a sti muschii ca trebuie sa fie in forma si neblocabili in ziua M, adica ziua maratonului. Am continuat sa corboloadez organismul si cred ca am reusit in mare parte, am incercat sa dorm suficient si bine, asta nu mi-a iesit asa bine, am incercat sa ma montez si am reusit, dar cand pulsul e mai sus decat preconizezi, cand picioarele nu mai sunt alea stiute te cam pierzi, dar si cel mai important dar a fost ca vreau sa termin si asta am facut :)

Si acum VSulul asteptat:

Dormit acasa - in alta casa 1-0
Compus meniul singur - meniu nu tocmai personal 1-0
Asfalt - piatra cubica 1-0
Plat cu putine denivelari - denivelari cu putin plat 1-0
Vreme de toamna cu soare - vreme primavara cu ploaie 0-1
Nimic compresie - compresie gambe 0-1
Sustinere de catre dragi 42.195km - 3 puncte prestabilite 1-0
Hidratare si alimentare 42.195km la dispozitie in orice secunda - h&a la punctele stabilite de organizator 1-0
Posibilitatea de a lasa sau schimba ceva din garderoba oricand - in cele 3 puncte prestabilite 1-0
Muzica de sustinere 0-0

Scor : 7-2

Da, sunt zambeto dependent.
Da, trebuie sa ma apuc de ascultat muzica cand alerg, caci in momentele grele si foarte grele vocile din cap ce zic propozitii pline de negatii sunt extrem de dificil de invins.
Da, trebuie sa invat sa ma evaluez mai bine si sa evaluez si mai bine cursa dpdv al timpilor.
Da, trebuie sa invat sa beau si sa mananc cand trebuie si cat trebuie pe parcursul unei curse.

Si cum a fost pana la urma maratono di roma? Sincer, sincer? Al naibi de greu, nu ma asteptam sa alergam asa putin pe plat, cand vale, cand deal, cand curba, cand piatra cubica, iar cand se aliniau astrele incepeau crampele la stomac, se aliniau iar astrele, se usca gatu, simteam ca nu mai ajung la apa si apoi iar se aliniau astrele si atunci picioarele nu mai puteau primi comenzi si primeam semnalul de stop alergare si de la 6:15 se ducea la 6:30 si la 7 si ceva si la 8 si ceva dar a venit finalul si m-am bucurat, chiar am zambit si am si o dovada video in acest sens. Cu toate minusurile a fost al doilea maraton si a fost misto, caci mi-a dat alte lectii care pe viitor ma vor ajuta sa ma apropii de 4h.

Ps: inima a fost o nebuna si nu vreau sa vorbesc de ea...avg hr peste 170 cu tot cu multele pauze de la punctele de stop.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu