28 februarie 2014

Cum am reusit sa ma inving


     Duminica, pe 23 am avut de alergat 28, dar au fost 23 ce merita sa ajunga recititi in viitor :)

     Planul initial era sa dau ture de politehnica, in diverse sensuri si combinatii, dar corpul meu a vrut se pare altceva, primii 5km au fost groaznici, picioare grele, dureri de muschi, miscari nenaturale....total anapoda, fara prea multe adaugiri am zis stop, ca asa nu mai merge, am resetat ceasul, am inceput sa ma masez, sa ma intind si am dat iar start la ceas si la picioare, am mers bine...vro 2km si apoi iarrrrrr dureri, am inceput sa alerg in spatele cuiva, o bucla mica, 2, 3, 4...gata, o iau spre casa, nu e ziua aia, macar sa fie 10km si asta basta.

     Pe panta catre lacul ciurel am zis sa raman la un copac pentru a mai scoate din lichidul ce nu iesise prin transpiratie si am zis apoi sa o iau spre crangasi pentru a strange acei 10...si fuga si iar fuga, parca am inceput sa alerg asa cum mi-am propus si poc si gandurile in fuga imi transmit : ce ar fi sa urci pe lacu ciurel? Ce ar fi am zis si eu intr-un dialog ciudat, avand in vedere cum am inceput!

     Si hop si fuga si hop si fuga si am lasat in spate un alergator foarte corect echipat .... si cum ar fi sa fac o tura completa, adica plus x km si apoi inca y si tot alergam ... dar mai am 10km, oare pot in ritmu asta? Gaaaf, gaaaf as vrea apa, apa n-am, mai sunt vro 8km, o iau pe partea aia asfaltata sa lungesc? Nu, nu o iau, erau 4 strajeri, putin prin Chiajna si inapoiiii pe lac catre casa.

     Ritmu ? Cat e ritmu ? Nu stiu, dar ma bucur ca inca alerg siiii gata, 23k! M-am batut, eu contra mea am castigat un meci greu, s-au strans 23k, sunt viu si cu 5 lei, adica o cola si o banana, devin viu si in fata lumii de pe strada. A venit dusul reece, cald, rece si inca ma bucur de victorie, drept urmare am pus-o si pe 'foaie' !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu