19 ianuarie 2013

Se pare ca ...

9:14am , prietena se intoarce in pat catre mine: unde ai fost de esti asa rece? Am stat la toaleta mai mult ca nu ma simt bine :). Eu, de fapt am terminat dusurile scotiene :). Hainele sunt la uscat si eu zambesc in timp ce scriu. Toate dovezile cum ca as avea o astfel de ocupatie ca alergatul a fost stearsa din casa unde suntem cazati evitand sa fiu luat la intrebari ce, cum, care-i scopu, etc. Am fost pe traseu aproximativ 25' , am alergat ceva mai putin din cauza precautiei pentru a nu risca o accidentare, diferentei de nivel :) si a 3 caini cu care am dat ochii in locuri diferite si interactiunea s-a petrecut la mai putin de 5-7m. Unul dintre ei a fost un ciobonesc, la dus, nu era, la intors ma astepta....a inceput sa latre, eu cu frumosu, el nimic, noroc cu o babuta simpatica care il stia ca e a lui tanti viorica, altfel nu stiu cum treceam pe langa el :). Oricum, la 8si15 eram treaz si primul gand a fost : nu alerg? Dracusorul a zis ca s-a culcat la 3 dimineata putin ametit, plus ca ieri dimineata a alergat in jur de 45', decizii, decizii. Concluzie?

....imi cam intra in sange alergatul :)

Sa alergam mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu