4 ianuarie 2013

Si staaaart

... drumului schimbarii prin alergare. Si inca sunt la inceput, prima experienta a avut loc pe 29.12.2012 , 5'59'' si niste plamani care parca nu erai ai mei, caci pareau cam mari si isi doreau sa iasa din cutia toracica, semne bune corpul nu prea mi-a dat :( , distanta nu o stiu pentru ca endomondo a contorizat doar timpul din cauza unei erori a sistemului de operare de pe propriul telefon.

A doua tura de alergare a avut loc la 6:00AM, 4 ianuarie si am fost surprins de catre propriul corp cu un timp de alergare de 16' pe o distanta de 2.32km. Sincer, am trisat, de aceasta data m-am folosit de informatiile culese in luna ce a trecut privitoare la acest nou 'tool' de dezvoltare personala. Am avut drept ajutor un ceas ce masoara bataile inimii si am incercat sa alerg intre 70 si 80 % din ritmul maxim cardiac , adica in zona de 'aerobic' , apoi am INCERCAT sa respir corect nu cum am invatat la scoala : inspir pe nas, expir pe gura, spun am INCERCAT caci inca e greu.

Speram sa continue acest 'maraton' al vietii ce sper sa fie cat mai bun datorita acestei noi discipline pe care doresc sa mi-o insusesc CORECT !

Omule, sper sa ne citim din nou cat mai curand :) 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu