29 mai 2015

2015

vine dupa un 2014 lung...care nu a incetat sa ma surprinda, cand rau, cand bine. si s-a terminat cam rau, cum am pierdut Cheia si Maratonul Bucuresti fiind in Olanda, acolo am tras de mine la maxim, 2 zile eram ba cu niste intervale, ba cu niste pante, ba cu niste long run...totul bine, frumos si foarte sanatos, caci am avut mare grija la acest capitol, asa e pana la urma cand stai singur si nu ai ce face, iti gasesti si alte preocupari, totusi, prefer traiul in 2 :):)...cum ziceam, totul bine si frumos pana la un stranut, si aici ma refer la actiunea aia urmata de un HAPPPPCIUUUU! ... actiune ce m-a lasat fara actiune cateva saptamani bune, mai exact pana azi (am mai alergat de vro 4 ori de atunci, dar foarte cuminte si cu teama), nespundand ca am fost deposedat chiar si de simpla mobilitate de catre acel simplu stranut...ce sa-i faci, discuri proaste, speram sa fie cuminti anu asta si sa am grija de ele pentru a nu mai face pe nebunele :)

asa ca, un 2015 care va incepe in aprilie cu semiul BV, mi-as dori sa continue frumos cu un ECOMoeciu si cine stie, poate chiar....

[si aici se incheia un vechi draft de la inceputul lui 2015]

oare ce am vrut sa scriu in locul acelor puncte de suspensie? cei drept, maine se face jumatatea anului si pana la punctele de suspensie totul a fost in plan si chiar peste :)

cum asa? pai semiul de la brasov si ecomaratonul au fost mai speciale, unul a fost alergat bolnav dar fericit, adica impreuna, cum ziceam mai sus...imi place mai mult in 2 ;). apoi a fost ecomaraton, unde am zis ca stau cuminte ca sa nu repet prostioara de anu trecut cu eco si semi bucuresti la o saptamana, eu am stat cuminte, dar timpul a fost mai slab cu vro 7 minute, caci ea, ea a fost strasnica, adica cum ii sta bine unei moldovence si nu a zis nici pas cu toate ca avea motive chiar sa si tipe. in fine, am zis ca nu trag, dar corpul a zis altceva si peste numai 1 saptamana la semiul de bin bucuresti nu am reusit ce mi-am propus. oboseala acumulata plus niste greseli tampitele, mai pe scurt nu am ascultat de mine si iar nu am reusit sa trec sub acel plan psihologic...cu toate ca inainte de eco, cu 2 saptamani inainte prin poli am fost sub pragul acela fara mari probleme si dupa o zi de birou, fara mari geluri, etc...nu au intrat zilele in sac, strazile si aleile sunt tot acolo si pe langa asta se pare ca am doi noi prieteni ce sper sa ma sustina o buna perioada de timp, le spune nike flyknit 2 :)

dar ce sa fie in locul acelor [....] ??

sa fie oare vorba de un triatlon? hmmm ... asa cred :p

m-am apucat prin martie de niste cursuri de inot caci stilul 'stiu sa inot, nu ma scufund' nu prea functioneaza cand vrei sa parcurgi inot macar 500m, ca sa nu zic 1500m sau 1900m sau 3800m(??!!?). piscina a fost super(club dinamo, piscina inaugurata in februarie 2015) si antrenorul ok, dar inca mai am ENORM de munca, se pare ca inotul este mai tehnic decat aveam eu impresia. momentan merg saptamanal la bazin dar momentan 500m nu reusesc sa ii scad sub 16', stiu, incet, foarte incet...dar ma straduiesc sa fie mai bine.

si daca tot am zis triatlon, as putea spune ca am facut si primul sprint neoficial, la world class radisson. au fost 500m bazin, 5km alergare si 20km bicla. stiu, ordinea e alta, dar acea sala este cam plina dupa ora 18.

cu ce o veni urmatoarea jumatate de an? cu lucruri mai importante atat personal cat si profesional, dar promit sa continui miscarea pe apa, bicicleta si asfalt.

spor fara accidentari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu