4 iunie 2014

" tot dau refresh si nimic! "

Acum cateva zile aud din camera alaturata : tot dau refresh si nimic ! 

Bine nu m-am simtit si cumva m-a pus pe ganduri si cel mai langa mainile cu care scriu mi-au venit scuze. Scuze ca nu am mai scris, scuze ca nu am mai alergat, scuze, multe scuze si cumva forma pentru care am ars mii de calorii in mii de minute cu mii de pasi si sute de ganduri si sute de intepaturi, dureri, sicane si alte semnale ce corpul ce a fost invatat mai lenes (nu foarte lenes) le da atunci cand e scos din zona lui de caldurica-n plapumica sau racorica in ceva mai sumar imbracat, ca a cam venit vara :) le da se cam duce pe apa lui sambata . Si caloriile in loc sa fie stropi de sudoare sunt puncte de grasime, pulsul devine mai agitat, musculatura nu mai sustine efortul, anduranta piere incet. Trist ? DA! 

De ce ? Pe scurt un job schimbat cu tot ce include si o accidentare. 

Suficiente motive ? Pentru mine se pare ca da ! Si inca ma sacaie accidentarea, de dupa semiul din bucuresti se pare ca am primit-o cadou necerut. Semiul din bucuresti care a venit dupa un moment frumos in scurta mea viata de alergator : ecomaratonul !! Au fost 40km de trail urmati la 7 zile de 21km de plat, se pare ca a fost prea mult pentru mine si picioarele au zis ca e cazul de pauza. 

Am tot pauzit dar de maine ne apucam de treaba, cum altfel ar putea merge conversia calorii-stropi de sudoare daca nu prin 'munca', 'munca' si iar 'munca' ? Ca sa fiu motorizat la modul serios am setat si 2 obiective : ciucas, maraton, septembrie si bucuresti, semi, octombrie in less than 1h50'

Spor la 'munca' sa avem :) 

Un comentariu: