29 octombrie 2013

6km

ar putea fi distanta de 6km pe un traseu alergat de multe, multe ori interesanta, antrenanta si epuizanta ? da, de ce nu ?

cum ? gasesti o panta dupa vro 2km si urci si cobori pe ea pana cand simti ca-ti ard muschii si respiratia devine foarte agitata caci nu mai reusesti sa aduci organismului oxigenul necesar . apoi continui traseul tot in ritm repejor, isi revine un pic pulsul si ajungi la niste scari si incepi sa le urci si sa le cobori, de 10 ori in fiecare sens si iar incep muschii sa tipe ca ii stresez, chiar si privirea imi juca feste la coborarea scarilor si nu-mi iesea masura pasilor cum trebuie :):) . pentru revenirea pulsului am mai continuat un pic pe lacu morii, caci e bine acolo, e apa, e un pic de aer. ce a urmat ? am coborat rapid de pe lacul morii si cand a batut gongul pentru km 5 am zis sa accelerez si am accelerat, mai ales ca erau si cativa caini ce i-am considerat un motiv in plus, am inceput  iar sa raman fara aer, picioarele se simteau foarte bine, oare ce pace aveam ? 5.47km , pace 4'40" ... aaaaAAa, da, asa da, cum ar fi sa termin asa acest km, mai ales ca cel mai rapid km al meu a fost in 4'48" ? s-a dus o mica lupta intre minte si corp dar in cele din urma a invins mintea. si a fost bine, chiar foarte bine.

concluzie ? si 6km in militari pot fi fun :)

http://runkeeper.com/user/bazilul/activity/263466047


NAME
PACE
CLIMB
1 km
5:28
0
2 km
5:22
-3
3 km
5:25
-3
4 km
7:41
-3
5 km
5:31
9
6 km
4:37
-1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu