23 septembrie 2013

amr : 14

a fost mult, imi aduc aminte ca ma uitam pe lista de antrenamente propuse de myasics pentru 4 luni si ma intrebam daca o sa ma tin de ele, m-am tinut de ele cat m-a lasat spatele, adica am avut o pauza de vro 2-3 saptamani cand am alergat destul de haotic, dar astazi privesc inainte increzator ca pe 7 octombrie va fi bine si voi termina primul maraton asa cum mi-am propus.

ieri a fost ultimul antrenament cu peste 20km alergati, au fost 21.3km mai exact, adica un semimaraton, cel mai rapid semimaraton al meu, am reusit 5:54/km, a fost frumos, a fost greu, dar azi ma bucur(!!!) si nu ma doare decat piciorul stang din cauza siretului prea strans. m-am ajutat de 4 plicuri de miere, de 750ml bautura isotonica si 500ml apa, iar cel mai mare ajutor a fost 'ajutorul' care mi-a lasat mainile libere pentru alergare. si am tipat, am tipat tare pe ultimii 2 sau 3km si atunci simteam cum primesc extra power, ultimul km fiind facut sub 5:30

ma simt bine, mai ales ca sambata am avut 38km de bicicleta prin oras in incercarea de a se civiliza cumva si bucurestiul si de a invata cu totii ca bicicleta este tot un mijloc de deplasare si ea trebuie sa se deplaseze pe unde merg si alte mijloace de deplasare mai puternice.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu